Business Analist

Voor onze opdrachtgever, een internationaal Fintech bedrijf gelegen op de Zuidas in Amsterdam, zijn wij op zoek naar een proactieve en ambitieuze Business Analist. In deze rol ben jij onder meer verantwoordelijk voor het opstellen van rapportages, het analyseren van KPI's en het aandragen van verbeteringen binnen verschillende processen. Wil jij een functie bekleden binnen een internationaal bedrijf waarin je veel ruimte en vrijheid krijgt? Lees dan snel verder!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een groot internationaal bedrijf binnen de financiële branche. Zij zijn een financiële dienstverlener die organisaties helpt bij het overbruggen van barrières van internationaal handelen en hebben zich onder andere gespecialiseerd in handelsfinanciering en valutadiensten.

Werken bij onze opdrachtgever betekent dat je gaat werken in een dynamische omgeving op de Zuidas in Amsterdam! Ondanks de enorme groei heerst er een levendige en plezierige bedrijfscultuur. Elke ochtend is er vers ontbijt, er kan getafeltennist worden, elke vrijdag een borrel en elke maand een borrel op locatie!

Omschrijving van de functie:

Als Business Analist bij onze opdrachtgever heb je een veelzijdige functie. Je ondersteunt de Head of Sales en de Country Manager Benelux op het gebied van strategie en sales. Je overziet de KPI's van de salesafdelingen en bent verantwoordelijk voor het opstellen van verschillende rapporten. Jouw uiteindelijke doel is om de opdrachtgever te laten groeien. Jij mag de huidige processen gaan onderzoeken en waar nodig verbeteringen in aanbrengen. Uiteindelijk zorg je er op deze manier voor dat de operatie en communicatie tussen verschillende afdelingen wordt verbeterd waardoor de groei gerealiseerd kan worden.

Als Business Analist vind jij het leuk om zaken uit te zoeken. Je bent probleemoplossend ingesteld en kan goed zelfstandig werken. Je komt zelf proactief met verbetervoorstellen en bent de sparringspartner voor het management.

Gezocht profiel:

  • Minimaal een afgeronde WO-opleiding;
  • Proactief en initiatiefrijk;
  • Creatief en commercieel inzicht;
  • Affiniteit met de financiële branche;
  • 40 uur per week beschikbaar;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken bij een internationaal bedrijf met volop doorgroeimogelijkheden;
  • Een gloednieuw indrukwekkend kantoor compleet met een tafeltennistafel en een geweldig uitzicht over Amsterdam, gelegen op de Zuidas;
  • Werken in een fijne bedrijfscultuur met elke ochtend ontbijt en elke vrijdag een borrel;
  • Mogelijkheid om verbeteringen aan te brengen waardoor de organisatie verder groeit;
  • Goed salaris tussen de €3000-3300;
  • Direct een contract bij de opdrachtgever!

Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

Solliciteer direct

Je moet ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Amsterdam
Functie
Administratief, Advies / Staf / Beleid
Tijd
Fulltime
Niveau
HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Onder voorbehoud van alle rechten © 2018. Sharp & Smart B.V.