Customer Support

Altijd al willen werken bij een snelgroeiend internationaal bedrijf? Voor mijn opdrachtgever, een (internationaal) Fintech bedrijf gelegen op de Zuidas in Amsterdam, zijn wij op zoek naar een gedreven en servicegerichte Customer Support medewerker. In deze rol ben jij onder meer verantwoordelijk voor het ondersteunen van klanten en dealers tijdens het transactieproces. Je bent het aanspreekpunt tussen handels-en verkooppersoneel, klanten en de backoffice. Sta je aan het begin van je carrière of heb je al enkele jaren ervaring? Lees dan snel verder!

Omschrijving van de functie:

Als Customer Support medewerker bij onze opdrachtgever neem jij contact op met klanten over transacties en/of betalingen en verstrek je informatieoverzichten. Jij bent hét aanspreekpunt voor alle operationele vragen. Ook werk je met verschillende afdelingen samen, waaronder operations en sales. Dit doe je om eventuele problemen, die zich tijdens het transactieproces kunnen voordoen, te voorkomen.

Als Customer Support medewerker vind je het leuk om proactief bezig te zijn. Je bent communicatief vaardig en je kan goed zelfstandig en onder druk werken. Je hebt een uitstekend oog voor detail, je herkent snel een probleem en weet dit op te lossen. Het is een nieuwe functie bij onze opdrachtgever, dit betekend dat je een eigen draai aan de rol kan geven!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een groot internationaal bedrijf binnen de financiële branche. Zij zijn een financiële dienstverlener die organisaties helpt bij het overbruggen van barrières van internationaal handelen en hebben zich onder andere gespecialiseerd in handelsfinanciering en valutadiensten.

Werken bij onze opdrachtgever betekent dat je gaat werken in een dynamische omgeving op de Zuidas in Amsterdam! Ondanks de enorme groei heerst er een levendige en plezierige bedrijfscultuur. Elke ochtend is er vers ontbijt, er kan getafeltennist worden, elke vrijdag een borrel en elke maand een borrel op locatie!

Gevraagd profiel:

  • Minimaal een afgeronde HBO/WO opleiding;
  • 0-2 jaar werkervaring;
  • Gedreven, proactief en oog voor detail;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Communicatief vaardig in het Nederlands en Engels.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken bij een internationaal bedrijf met volop doorgroeimogelijkheden;
  • Een gloednieuw indrukwekkend kantoor compleet met een tafeltennistafel en een geweldig uitzicht over Amsterdam, gelegen op de Zuidas;
  • Werken in een fijne bedrijfscultuur met elke ochtend ontbijt en elke vrijdag een borrel;
  • 25% korting bij Clubsportive Zuidas;
  • Goed salaris van €2300,- per maand;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Direct een contract bij het bedrijf!

Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Amsterdam
Functie
Communicatie, Financieel
Tijd
Parttime, Fulltime
Niveau
HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Onder voorbehoud van alle rechten © 2018. Sharp & Smart B.V.