Quality and Care medewerker

Voor onze opdrachtgever Simpel zijn wij op zoek naar een gedreven Quality & Care medewerker. In deze rol heb jij als belangrijkste taak om de individuele klanttevredenheid hoog te houden en waar mogelijk verder te verhogen. Daarnaast ben je voor de klantenservice inhoudelijk het eerste aanspreekpunt. Je bewaakt de werkvoorraden en onderhoudt contact met externe contact centers. Dit alles doe je in een gemotiveerd team en in een leuk kantoor waar er goed voor je gezorgd wordt. Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Je belangrijkste taak als Quality & Care-medewerker is om de individuele klanttevredenheid hoog te houden. Dit doe je reactief wanneer de klantprocessen niet lopen zoals het hoort en proactief door middel van analyse en controle. Je staat dichtbij zowel de klant als agent en je focus ligt op individuele klantcases. Ook ben je medeverantwoordelijk voor de kwaliteit van de geboden service. Je controleert de kwaliteit van de werkzaamheden uitgevoerd door de Contact Centers en je collega’s. Je borgt de kwaliteit onder meer door controle te voeren op de kwaliteit en doorlooptijd van verzoeken naar de derde lijn, het meeluisteren met inkomende en uitgaande klantcontacten, het geven van feedback/coaching en het opstellen van werkinstructies en trainingen.

Voor de klantenservice ben je inhoudelijk het eerste aanspreekpunt. Je zorgt ervoor dat de agents alle kennis en mogelijkheden hebben om de klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Mocht een klant niet helemaal tevreden zijn, dan kun jij de case overnemen en oplossen.

Je monitort de roosteropvolging in het contact center en de werkstromen van alle medewerkers gedurende de dag. Je volgt de klantvolumes en de optimale inzet van alle medewerkers en stuurt gedurende de dag waar nodig. Het is jouw doel om alle contact center professionals productief te houden. Je rapporteert dagelijks over de kwaliteit aan de Channel Manager. Je monitort de werkstromen, waarbij je proactief eventuele verbeteringen bespreekt met de Channel Manager. Ook bewaak je de opvolging en help je bij de uitrol van eventuele procesaanpassingen binnen je eigen team en de externe contact centers.

Over Simpel:

Simpel is geen zogenaamde 'corporate' organisatie. Ze vinden het belangrijk om hun start-up-mentaliteit te behouden. Ze werken efficiënt, met korte lijnen, snelheid en slagkracht. Werken bij Simpel is dynamisch en uitdagend. Ze geven ruimte en zelfstandigheid en vragen inzet, resultaten en het nemen van verantwoordelijkheid.

Simpel is een Emerce 100-bedrijf. Ze hebben Beste Web Performance Sim-Only 2018 (WUA) gewonnen en ze zijn door het publiek verkozen tot Website Van het Jaar in de categorie telecom.

Wanneer je aan de slag gaat bij Simpel, kom je terecht in een mooi kantoor. Je kunt dagelijks genieten van een verse lunch bereid door een chefkok, en gebruikmaken van de fitnessruimte en gameroom.

Gezocht profiel:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Goed in feedback geven en ontvangen;
  • Goed in overtuigend communiceren en samenwerken;
  • Oplossingsgericht;
  • Goed in verbanden leggen en het overzicht bewaren;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Minimaal 36 uur per week beschikbaar.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken in een dynamische en ambitieuze omgeving;
  • Leuke collega's;
  • Volop doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Direct een contract bij de opdrachtgever;
  • Salaris tussen de €2600-3000 en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Werken in een kantoor waar alles goed voor je wordt geregeld!

Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Amsterdam
Functie
Administratief, Communicatie, Management
Tijd
Fulltime
Niveau
HBO/WO
Categorie
Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Onder voorbehoud van alle rechten © 2018. Sharp & Smart B.V.